Do Domu pokojnej staroby v Cíferi hľadáme vedúcu zariadenia. Dom pokojnej staroby je zariadenie sociálnej starostlivosti s celoročným pobytom s celkovou kapacitou 39 klientov. Služby a zdravotná starostlivosť je poskytovaná na profesionálnej úrovni s dôrazom na uplatnenie ľudského prístupu založenom na hodnotách.
Informácie o pracovnom mieste
Termín nástupu: 1.10. 2024
Miesto práce: Dom pokojnej staroby Cífer, Ľudovíta Pavetitša 17, 919 43 Cífer
Druh úväzku: TPP (jednozmenný pracovný čas)
Mzda (brutto): Od 1721 €, výška mzdy závisí od dĺžky praxe a preukázaných skúseností
Pracovná náplň:
• Plánuje a koordinuje tím svojich podriadených tak, aby každý na svojom úseku plnil stanovené ciele.
• Navrhuje zmeny v organizácii práce zamestnancov.
• Riadi chod zariadenia v súlade s platnou legislatívou.
• Pripravuje vnútorné predpisy zariadenia na schválenie.
• Zodpovedá za dodržiavanie vnútorných predpisov zariadenia .
• Pripravuje personálnu a mzdovú politiku na schválenie.
• Vyberá a prijíma nových zamestnancov, hodnotí zamestnancov a dbá o ich odborný rast.
• Pripravuje rozpočet zariadenia DPS Cífer a predkladá ho na schválenie.
• Pripravuje ročný finančný plán zariadenia na schválenie a zodpovedá za jeho čerpanie.
• Pripravuje návrh rozpočtu investičných akcií, správu budov a údržbu na schválenie.
• Schvaľuje čerpanie rozpočtu na investičné akcie na správu budovy
• Vedie výberové konania pri dodávateľských prácach.
• Koná v zmluvných vzťahoch zariadenia, komunikuje a jedná o obchodných a iných podmienkach zmlúv.
• Zodpovedá za prípravu podkladov pre vedenie účtovníctva.
• Prijíma klientov do zariadenia podľa schváleného postupu a je v kontakte s ich príbuznými.
• Zodpovedá za celkovú úroveň a a kvalitu poskytovaných služieb, dodržiavanie štandardov kvality sociálnych služieb a poskytovanie sociálnych služieb zameraných na individuálny, osobný a sociálny rozvoj klienta.
• Komunikuje s orgánmi štátnej správy a samosprávy.
• Plní ďalšie úlohy na základe písomných alebo ústnych pokynov priameho nadriadeného
Kvalifikačné predpoklady a zručnosti
VŠ II. stupňa
• skúsenosti s riadením zariadenia sociálnych služieb výhodou
• ovládanie aspoň jedného jazyka (ruština, ukrajinčina, anglický jazyk)
• komunikácia (jednanie s ľuďmi)
• pružnosť v myslení
• samostatnosť
• zodpovednosť a lojalita
Požiadavky na PC
Microsoft Word – Pokročilý
Microsoft Excel – Pokročilý
Internet – Pokročilý
Vodičské oprávnenie
Sk. B
Zamestnanecké výhody a benefity
– zmysluplná práca v stabilnej organizácii
– práca v príjemnom kolektíve
– finančný príspevok na stravovanie
– ďalšie vzdelávanie a školenie zamestnancov – zamestnanecké teambuildingy a iné benefity
Ak Vás ponuka zaujala, prosím, zašlite nám svoj životopis a motivačný list.
Zástupca riaditeľa
Mgr. Katarína Pažítková, MBA
Hlavná 43
917 01 Trnava+421 948 367 081
katarina.pazitkova@charitatt.sk
Zaslaním žiadosti o zaradenie do výberového konania dáva záujemca súhlas so spracovaním a archiváciou osobných údajov v súlade s článkom 6, bod 1, písm. a) Nariadenia európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 216/679 a zákonom č. 18/2018 Z. z. Zaslané životopisy sa nevracajú a budú skartované.