Aktuality

Čo máme nové?

Poradca špecializovaného sociálneho poradenstva a vedúci pracovník služby

pridal: Igor Strýček | dátum: 4. novembra 2025 | kategória: Pracovné ponuky

Miesto práce: Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Termín nástupu: 01.01.2026

Mzdové podmienky (brutto): 1 400 – 1 600 EUR/mesiac
Mzda môže byť navýšená po preukázaní skúseností s vedením v sociálnej oblasti.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš rád výzvy, rád si organizuješ čas, pracuješ samostatne a zodpovedne a stereotyp nie je tvoja šálka kávy? Ak je Tvoja odpoveď „ÁNO“, smelo čítaj ďalej. 

Ponúkame Ti priestor učiť sa, prejaviť sa, využiť svoje danosti a skúsenosti a podieľať sa tak na tvorbe a skvalitňovaní jednej zo služieb poskytovaných Trnavskou arcidiecéznou charitou.

Hľadáme niekoho, kto začne pracovať ako poradca špecializovaného sociálneho poradenstva pre ľudí v núdzi s ambíciou stať sa veľmi rýchlo vedúcou osobou tímov našich poradcov. 

Špecializované sociálne poradenstvo poskytujeme v Novom Meste nad Váhom, Piešťanoch, Trnave, Galante a v Dunajskej Strede.

Úlohou poradcu je rozmotávať klbká problémov ľudí v núdzi.

Vedúci pracovník pre výkon špecializovaného sociálneho poradenstva najmä:

  • v spolupráci so štatutárnym orgánom a jeho zástupcami nastavuje smerovanie odbornej činnosti v súlade s akreditáciou na výkon odbornej činnosti a potrebami prijímateľov sociálnej služby – odbornej činnosti 
  • zastupuje a koná v mene organizácie vo veciach akreditácie odbornej činnosti vo vzťahu k Ministerstvu práce, sociálnych vecí a rodiny SR a akreditačnej komisie
  • odborne, metodicky riadi poskytovanie špecializovaného soc. poradenstva, tak aby bolo zaistené plnenie cieľov a dodržiavanie štandardov kvality odbornej činnosti
  • metodicky a odborne vedie tím poradcov špecializovaného sociálneho poradenstva
  • sleduje čerpanie hodín výkonu špecializovaného sociálneho poradenstva na všetkých strediskách ŠSP
  • monitoruje a zhodnocuje poskytované odborné činnosti z hľadiska napĺňania potrieb ich prijímateľov
  • pripravuje a aktualizuje postupy práce pri výkone špecializovaného sociálneho poradenstva
  • metódami sociálnej práce zisťuje príčiny vzniku, charakteru a rozsahu problémov a nepriaznivej sociálnej situácie prijímateľov
  • spolupracuje s relevantnými inštitúciami pri analýze a riešení sociálnej situácie prijímateľov, vytvára a udržuje strategické partnerstvá a korektné vzťahy s jednotlivcami, organizáciami a inštitúciami, zapája sa do propagácie odbornej činnosti a spolupracuje s médiami
  • zodpovedá za administratívu, súvisiacu s činnosťou a výkonom špecializovaného sociálneho poradenstva, za vedenie evidencie prijímateľov;
  • pripravuje a vedie interné školenia poradcov špecializovaného sociálneho poradenstva TADCH
  • zúčastňuje sa pravidelných porád so štatutárnym orgánom a jeho zástupcami a vykonáva iné (doplnkové) činnosti, ktoré vyplynú z aktuálnych potrieb pri poskytovaní odbornej činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť prispôsobiť pracovný čas individuálnym potrebám
  • Príjemný kolektív
  • Prístup k online videokurzom Seduo počas celého roka
  • Karta UP Balancea – šport a relax výhodnejšie – s príspevkom zamestnávateľa
  • Možnosť výhodného zákonného (aj havarijného) poistenia vlastného motorového vozidla
  • Možnosť zvýhodneného paušálu u mobilného operátora aj pre rodinných príslušníkov
  • Pravidelné supervízie a vzdelávanie
  • Pravidelné teambuildingové akcie

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme manažérsky a organizačne zdatnú, pozitívne naladenú osobu zo zmyslom pre zodpovednosť. Veľmi dôležitá je pre nás vaša bezúhonnosť, spoľahlivosť a stotožnenie sa s poslaním našej organizácie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore: sociálna práca, humanitné smery

Ostatné znalosti

Microsoft Word – Pokročilý
Microsoft Excel – Pokročilý

Vodičský preukaz: B

Prax na pozícii/v oblasti: sociálnych služieb

Počet rokov praxe: 3

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Trnavská arcidiecézna charita zabezpečuje charitatívne, sociálne, zdravotnícke a výchovno-vzdelávacie služby pre rodiny, seniorov, ľudí so zdravotnými problémami, ľudí bez domova a ďalších klientov v náročnej životnej situácii. Organizácia sídli v Trnave a pôsobí na území troch krajov.

Počet zamestnancov: 50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Pažítková
Tel.: +421948367081
E-mail: katarina.pazitkova@charitatt.sk (poslať životopis)

Zaslaním žiadosti o zaradenie do výberového konania dáva záujemca súhlas so spracovaním a archiváciou osobných údajov v súlade s článkom 6, bod 1, písm. a) Nariadenia európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 216/679 a zákonom č. 18/2018 Z. z. Zaslané životopisy sa nevracajú a budú skartované