Aktuality

Čo máme nové?

Ekonóm/ekonómka, finančný manažér/manažérka

pridal: Igor Strýček | dátum: 16. apríla 2024 | kategória: Pracovné ponuky

Do nášho tímu obsadzujeme pracovnú pozíciu ekonóm/ekonómka, finančný manažér/manažérka

Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: ASAP
Mzdové podmienky (brutto): Od 1 700 €/mesiac, možnosť navýšenia v závislosti od skúseností uchádzača

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Vedie ekonomický chod celej organizácie
  • Vypracováva finančné plány, rozpočty a rozbory a iniciatívne navrhuje opatrenia na riešenie finančnej situácie
  • Pripravuje rozpočet TADCH a sleduje jeho plnenie
  • Spolupracuje pri tvorbe projektov a vypracováva k ním finančné podklady, prehľady a analýzy
  • Sleduje čerpanie jednotlivých položiek rozpočtov projektov a v prípade potreby navrhuje zmeny a presuny v rámci rozpočtových položiek
  • V súčinnosti s vedením a projektovými manažérmi posudzuje a kontroluje oprávnenosť plánovaných aj zrealizovaných výdavkov v súlade so stanovenými finančnými pravidlami projektov, dotácií a grantov
  • V súčinnosti s manažérmi projektov zabezpečuje agendu verejného obstarávania
  • Aktívne spolupracuje s externou účtovnou firmou pri predaudite, audite a účtovnej závierke organizácie
  • Riadi bezhotovostný platobný styk
  • Pracuje s hotovosťou
  •  Riadi tím sekretariátu organizácie

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Word – Pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý
OMEGA – Expert

Prax na pozícii/ v oblasti

Prax v ekonomickej oblasti, finančného plánovania a tvorby rozpočtov. Skúsenosti v oblasti zúčtovania

Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti 
Hľadáme organizačne zdatnú, pozitívne naladenú osobu zo zmyslom pre poriadok a zodpovednosť. Veľmi dôležitá je pre nás vaša bezúhonnosť, spoľahlivosť a stotožnenie sa s poslaním našej organizácie.
Zamestnanecké výhody a benefity
  • práca v zmysluplnej organizácii
  • dohoda o pracovnej dobe
  • pravidelné vzdelávanie

Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám životopis. Na účasť v osobnom výberovom konaní budú pozvaní iba vybraní uchádzači, ďakujeme, že rešpektujete toto rozhodnutie.

 

Katarína Pažítková Zástupca riaditeľa
Mgr. Katarína Pažítková, MBA
Hlavná 43
917 01 Trnava
+421 948 367 081
katarina.pazitkova@charitatt.sk

Zaslaním žiadosti o zaradenie do výberového konania dáva záujemca súhlas so spracovaním a archiváciou osobných údajov v súlade s článkom 6, bod 1, písm. a) Nariadenia európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 216/679 a zákonom č. 18/2018 Z. z. Zaslané životopisy sa nevracajú a budú skartované.