Aktuality

Čo máme nové?

Vedúca zariadenia pre seniorov Dom pokojnej staroby Cífer

pridal: Igor Strýček | dátum: 4. septembra 2024 | kategória: Pracovné ponuky

Do Domu pokojnej staroby v Cíferi hľadáme vedúcu zariadenia. Dom pokojnej staroby je zariadenie sociálnej starostlivosti s celoročným pobytom s celkovou kapacitou 39 klientov. Služby a zdravotná  starostlivosť  je poskytovaná na profesionálnej  úrovni s dôrazom  na  uplatnenie ľudského  prístupu založenom na hodnotách.

Informácie o pracovnom mieste

Termín nástupu: 1.10. 2024

Miesto práce: Dom pokojnej staroby Cífer, Ľudovíta Pavetitša 17, 919 43 Cífer

Druh úväzku: TPP (jednozmenný pracovný čas)

Mzda (brutto): Od 1721 €, výška mzdy závisí od dĺžky praxe a preukázaných skúseností

Pracovná náplň:

•   Plánuje  a koordinuje  tím svojich podriadených  tak,  aby  každý  na svojom úseku plnil stanovené ciele.

•   Navrhuje zmeny v organizácii práce zamestnancov.

•   Riadi chod zariadenia v súlade s platnou legislatívou.

•   Pripravuje vnútorné predpisy zariadenia na schválenie.

•   Zodpovedá za dodržiavanie vnútorných predpisov zariadenia .

•   Pripravuje personálnu a mzdovú politiku na schválenie.

•   Vyberá  a prijíma   nových  zamestnancov,  hodnotí  zamestnancov a dbá o ich odborný rast.

• Pripravuje rozpočet zariadenia DPS Cífer a predkladá ho na schválenie.

• Pripravuje ročný finančný plán zariadenia na schválenie a zodpovedá za jeho  čerpanie.

•   Pripravuje návrh rozpočtu investičných akcií, správu budov a údržbu na schválenie.

•   Schvaľuje čerpanie rozpočtu na investičné akcie na správu budovy

•   Vedie výberové konania pri dodávateľských prácach.

•   Koná   v zmluvných  vzťahoch zariadenia, komunikuje a jedná o obchodných  a iných podmienkach zmlúv.

•   Zodpovedá  za prípravu  podkladov pre vedenie účtovníctva.

•   Prijíma  klientov  do zariadenia  podľa schváleného postupu a je  v kontakte  s ich príbuznými.

•   Zodpovedá za celkovú úroveň a a kvalitu poskytovaných služieb, dodržiavanie štandardov kvality sociálnych služieb a poskytovanie sociálnych služieb zameraných na individuálny, osobný a sociálny rozvoj klienta.

•   Komunikuje s orgánmi štátnej správy a samosprávy.

•   Plní  ďalšie  úlohy  na  základe  písomných  alebo  ústnych  pokynov priameho nadriadeného

Kvalifikačné predpoklady a zručnosti

VŠ II. stupňa

• skúsenosti s riadením zariadenia sociálnych služieb výhodou

• ovládanie aspoň jedného jazyka (ruština, ukrajinčina, anglický jazyk)

• komunikácia (jednanie s ľuďmi)

• pružnosť v myslení

• samostatnosť

• zodpovednosť a lojalita

Požiadavky na PC

Microsoft Word – Pokročilý

Microsoft Excel – Pokročilý

Internet – Pokročilý

Vodičské oprávnenie

Sk. B

Zamestnanecké výhody a benefity

– zmysluplná práca v stabilnej organizácii

– práca v príjemnom kolektíve

– finančný príspevok na stravovanie

– ďalšie vzdelávanie a školenie zamestnancov – zamestnanecké teambuildingy a iné benefity

Ak Vás ponuka zaujala, prosím, zašlite nám svoj životopis a motivačný list.

Zástupca riaditeľa
Mgr. Katarína Pažítková, MBA

Hlavná 43
917 01 Trnava+421 948 367 081
katarina.pazitkova@charitatt.sk

Zaslaním žiadosti o zaradenie do výberového konania dáva záujemca súhlas so spracovaním a archiváciou osobných údajov v súlade s článkom 6, bod 1, písm. a) Nariadenia európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 216/679 a zákonom č. 18/2018 Z. z. Zaslané životopisy sa nevracajú a budú skartované.